En helt vanligt glad dag !


Har varit galet glad idag . Wihuu ! =D
Sutade efter lunch men jag och Felice satt kvar i skolan med de som hade foto !
Tog lite bilder i studion och fixade dom i Ps.
Det var trevligt faktiskt , förutom när brandlarmet gick och vi var tvugna att gå ner för det
läskiga brandtrappan ! Hahaha
Vid lite över tre kom Petra och hämtade upp mej och Felice ,
drog till Maxihuset och köpte paket till Kusin Emma som fyller i helgen !

Nu är jag hemma i alla fall . Lite uttråkad är jag men känner heller inte
för att göra något !
I morgon är det praktik , efter det drar vi till Petras Place. Ska vara kattvakt ! =D

Nu ska jag checka vad tv:n har att erbjuda , hörs senare !

Bye <3

Kommentarer
Postat av: disa

söööötis danni :D

2008-10-09 @ 13:43:42
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0