Söndagar !

Jag är ledig i morrn och på tisdag ! Är det någon som är lite avundssjuka ?

Idag har jag inte gjort ett dugg förutom att slöa ! Forfarande inte helt återställd från helgens små äventyr. Men men jag får skylla mej själv helt enkelt !
För att fylla ut detta inlägg lite så kommer två av alla roliga samtal jag har haft med min 6åriga kusin idag !

Samtal nr1 !

Lukas: Danni.....har du pojkvän ?
Jag: Nae det har jag inte !
Lukas: Vill du inte ha det ?
Jag : Jo då det vill jag väl nån gång ! Du då, har du någon tjej? ;)
Lukas: NEEEJ ALDRIG !!!!!!!!
Jag : Hahaha , Aldrig ? Ska du aldrig ha en flickvän ?
Lukas: NAAEE !  Men vem ska bli din pojkvän sen då?
Jag : Njaa jag vet inte , får se !
Lukas : Okej , Crille kanske ?
Jag : Nee men det går ju inte , det är ju min pappa ! Haha
Lukas: Kan han inte bli det då?
Jag: Nae det är förbjudet !
Lukas : Är det ?

Man lär sig något nytt varje dag ! =P

Samtal nr 2
Lukas : Dansar du vals när du är ute och festar ?
Jag : haha va ? nae det gör jag inte !
Lukas: Nahe va dansar du då?
Jag tänker så det knakar . Va ska jag kalla min dans igentligen ?
Jag : Jaa du jag vet inte riktigt !
Lukas : Dansar du med Killar eller ? Ha ha ha
Jag : Jaa och tjejer !
Lukas kollar på mej lite konstigt och skrattar !
Jag: Dansar du vals när du är på fest eller ?
Lukas : Nae jag dansar inte alls ! Inte med tjejer och inte med Killar ! Jag är en ninja !
 
Min söta ninja det där ! =D


Bilder från helgen kommer när jag har fått dom ! =D


Kommentarer
Postat av: Disa

haha, " jag är en ninja" xD bra svar där.. han kommer bli macho man!:D slöa är söndagssysselsättning numero uno!:D det var kul i fredags!!:D även fast det kanske blev lite för mycket av det goda , hihi.. Puss gumman :)

2008-11-23 @ 21:17:02
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0