Snooor !

God morgon , god middag , god kväll !

Jag har gått och dragit på mej en satans förkylning. Smidigt Danni Smidigt ! Så det vart ingen utgång igår , lika bra det kanske . I stället så hade jag och Felice mysdag på stan . Käkade jättegod skink och ostpaj med sallad och så passade jag på att köpa en hårfärg !
Så idag min damer och herrar så ska min utväxt försvinna och en ny nyans blont kommer träda fram ! ;D

Nu ska jag och min snoriga näsa ta på en tröja och packa ner färgen i väskan ! =D


Goda goda paj med goda goda sallad ! =D


MullvadsDanni och SötFelice ! =D

Tack för igår Felice ! =D

Bye <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det va igår morse innan du hann komma till skolan ;D

2008-11-15 @ 17:40:15
URL: http://fannymatildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Fani

oh så söta ni är flickor! :) och den där pajjen såg minst sagt god ut, vart käka du den om man får fråga? ;D puss, krya på dej! <3

2008-11-16 @ 22:21:36
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0