Veckans !


1. Mina "roliga" Skämt jag drar när jag är sjuk . Min humor är lite väldigt mycket udda när jag
är förkyld . Ingen aning om varför men det kan kanske bero på snoret ?!
Som mitt skämt igår :

Danni: Jaa så pulla inte en Wiking ! Nej men gud va fel det vart ! HAHAHAHAHAHA
(skratt i evigheter och en massa glädjetårar )
Petra och Felice : Haha va ? Vadå pulla inte en Wiking ?
Jag : Haha jaa , jag skulle säga : Don't pull a Wiking ! HAHAHAHAHAHA
(Skrattar aslänge liggandes på golvet och skriker , Pulla en Wiking )

Kul va ? Haha

2. Studentmössorna är provade och jag beställde min idag ! Naajs ! Men svårt , allt måste ju bli perfekt och rättstavat o bla bla bla . Liksom pinit om mitt namn skulle vara Felstavat ! Aahh ! ;D


3. Trotts att det inte blev utgång så har den här helgen varit väldans mysig och rolig , förtjänar helt och klart
veckans ros ! Ätit god mat på stan med Felice och färgat håret ! Tack gumms för helgen ! <3


1 . Jag är förkyld ! Hur kul är det ? Inte ett dugg kul om man bortser från mina roliga skämt !
Jaa ni såg själva ovan eller hur ?! Men serri , massa papper överallt och röda torra näsvingar !
Är det kul ? Svar nej ! Är det gulligt ? Svar nej !
Tack gode gud för sminket ! (Y)


2. Vädret , kommer nog vara med på rislistan  till sommaren och solen kommer ! Men vädret den här veckan har
varit skit . Regn varje dag och massa vind , blåser ju bort om detta fortsätter !


Nee men det är väl vad jag kan komma på just nu i bra och dåliga saker denna vecka !
Om jag har missat något så medela mej gärna !

Nu ska jag nog sova !
Sömn , te , vatten och apelsiner är skitbra mot förkylning ! (Y)

Hejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0