Ruligt ruligt !

Hellu ....

Måste bara skriva det här innan jag pallrar mej iväg till skolan ! Det var ganska sisådär halvkomiskt igår på ett knäppt sätt . Haha det finns verkligen folk till allt !

Jag satt och snackade med en kille jag träffade ute för ett tag sedan på msn igår ! Han var verkligen säker på att vi skulle hamna i samma säng snart ! ( vi kallar honom Bert )

Jag: haha va säker du är på att vi ska göra nått då! =P
Bert: aa...fast jag träffar en annan tjej nu....
Jag: ehh okej....
Bert: jaa så vi får skynda oss lite....
Jag: men va fasen ska vi göra nått för om du har någon på G för ?
Bert: vi kan ju roa oss lite .
Jag: vadå är inte hon rolig eller ?
Bert: Jo då men du kanske är roligare.
Jag: Hahaha jaa för fanken jag är ju ganska så rolig. Men så kan du väl inte tänka om du gillar henne ?!
Bert : Det är skillnad på att Gilla och att vara kär eller hur ?!

Haha sen efter ett tag frågar han om han ska komma hem till mej !
Men vad sjutton ! =P

Nu ska jag iväg till skolan om ett tag . Måste tvätta mej och klä på mej ! Byee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0