Ladies night !

Okej det är sjukt hur dålig jag har blivit på att skriva i bloggen. Och då kanske man tänker att jag nu ska komma med något roligt och intressant att skriva . Men nej nej nej . Icke sa Nicke . Det känns bara som att dagarna shvishar förbli och det är himlans svårt att hänga med ! Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjort denna vecka. Tror mest att jag har bakat och svullat i mej det jag bakat ! Haft ett väldans sug efter onyttigheter på senaste tiden !
Kommer bli fet en vacker dag . Men det blir väl en senare fråga !

Nu ska jag sätta mej o göra kryss i nya H&M Katalogen . Kom med posten idag ! So Naajs ! =D

Hör av mej senare . Lovar och då ska jag ha något jätte spänande att skriva !

Bye <3


Oh ja det är tjejernas kväll i morrn ! Yummi
 Vältränade killar i kallsingar , inoljade i matolja  ! ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0