En vit måndag .

Lilla chocken jag fick när jag vaknade och såg i ögonvrån att det var vitt på trädet utanför mitt fönster ! Om det inte hade varit så jäkla kallt inne i mitt rum hade jag nog gått i ide ! ! Jaag vill inte ha snö och kyla !

I alla fall , min natt har varit hemsk . Hur mycket jag än har vridit på elementskruven så blir det inte ett dugg varmare . Har frysit hela natten och när jag vaknade var jag iskall om snoken ! Så fort pappa vaknar så får han hjälpa mej ! Jag måste ju göra fel eller något ! =P

Nu ska jag slänga mej i soffan tror jag . Har en jobbig dag framför mej !
Huhu någon som tycker att det är kul o städa som vill hjälpa mej ? !

Byee



 



Två tjocktröjor, varma luddstrumpor och Te är det som gäller när man fryser
röven av sig !



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0