Glass, glass !

Fiifaan jag mår illa . Jag hatar att må illa, det och att ha ont i magen är nog det värsta jag vet förutom typ krig och våld ! 

 I alla fall , det kom fler pers till skolan idag i alla fall , efter ett tag kom Eriksson , Felice och Elin. Vi satt och pluggade lite, men om jag ska vara ärligt så käkade vi mest. Jag och Eriksson delade på ett glasspaket med 13 glassar i , ehh inte för att vi delade så lika då rå , Han käkade 10 glassar och jag 2, den tredje fick Felice ! Sen toppade jag glassen med cola och chips. Japp vi är ett gäng tjockisar ! =)

Efter skolan drog vi ner på stan , satte oss på donken. Jag kunder inte käka nått för jag har sorgligt nog tröttnat på deras mat plus att jag var proppmätt och illamående redan då. Jag köpte en T-shirt i stället , mycket bättre och nyttigare. Bild på den kommer i morgon !

Nu ska jag dra mej, måste plugga lite spanska snart , prov på onsdag , känns trisst eftersom jag igentligen är ledig då, men men va ska man göra ! Hade tänkt att lägga upp lite bilder också men nej nej det gick inte så jag gör det lite senare ! Så håll utkik om ni känner för det ! =)

Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0