Tjolahopp tjolahej !

Sitter och slöar framför datorn , är ganska slö och skapligt hungrig så ska snart dra mej till köket och trycka i mej en Burgare , Yeah ganska så gott !

Idag har jag varit i skolan , hade bara en lektion som var kanske en och en halv timma och bestod av att sitta i solen och jäsa ! Jag hade ingen lusat att vara med på vollybollen , kan ju inte påstå att jag är ett proffs i den sporten plus att det var skugga vid våran bana !
Efter det trog jag till skolan och lämnade in datan , alla mina bilder och all min musik kommer försvinna för jag hade inget minne på nån av hårddiskarna ! :'(  Får la klara mej i alla fall !
Sen vart det stan från kl 12.00 till 17.20 var skittrött i fötterna när jag kom hem och då var jag tvungen att städa , eftersom jag tjatat på resten av familje , då är det ju inte rätt att jag lägger mej och slöar även om det skulle vara skönast så !

Fick i alla fall hem en massa godsaken , några fynd eftersom att det var "marknad"  idag , alla affärer sålde ut saker billigare ! Sen blev det kläder till i morgon. Och Ett impulsköp som jag inte vet om det var ett bra eller dåligt än ! Men allt det där lägger jag upp bilder på i morrn för jag har inte knäppt några än ! Men bilder från igår ( min 18års dag) Kan jag lägga upp .

                           
      mat och min cider , ulalala !


Jag kände mej ganska cool ett tag också ! =P


Gårdagens klädsel , bry er inte om min min=P


Dagens !



Japp Felice klädde sig ganska utmanande denna varma dag

Puss hej I morrn blir det party
Love<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0