På fredag är det Kyckling ?

Nepp inte idag, ska snart dra me bort till köket och käka köttfärssås med spagetti och massa majs ! Mumms

Nu sitter jag vid datan nere i vardagsrummet och lyssnar på chris Brown och Lil' Wayne. Ska snart fixa mej lite och ringa till Felice. Måste in till stan om ett tag och köpa en Tjocktröja med dragkedja på H&M. Tar nog en buss så att jag är innen vid 18.00 kanske , för sedan vid 20.00 eller om det är 19.30 ? Äsch ingen aning ,vi ska i alla fall kolla på Jay's speling på en fritidsgård , ska bli jätte kul !

image106 
Köpte en sån här härom dagen, i onsdags tror jag ! Funderar på om jag ska testa den idag , det är Brun utan sol på en liten servett som man ska ha i ansiktet och halsen. Någon som vet om den är bra eller inte? Jag tror så i alla fall.

Hörs senare nu ska jag käka och allt det där ! Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0