Nu så ,

Nu verkar bloggen funka som den ska igen, ska lägga upp lite bilder snart, typ på gårdagens outfit och lite annat skit ! =)

Idag hade jag sovmorgon , skulle igentligen lämnat in datan idag , men jag hade tänkt ha datan över lovet för att kunna plugga över sommaren , men nepp det fick inte jag om jag hade haft s i foto hade jag det men inte annars , så jävla ruttet ! Det förstörde min dag en gnutta , är ganska skapligt sur på skolan och deras system men jag vet i faan , får kanske skylla mej själv men jag tycker endå att det är sjukt !

Efter skolan drog jag Felice och Eriksson ner till stan , mötte Jay också. Käkade lite på Donken , vart inte en Chees denna gång, har förätit mej på dom jävlarna tyvärr ! =P Sen kollade vi kläder , provade Bikinis o så vidare. I morrn ska jag nog införskaffa något till fredag , Jippiii !! =D

Lägger in lite bilder nu sen ska jag upp och städa , så jävla trisst men det behövs. Allra helst eftersom jag ska ha födelsedags middag på fredag. Fyller år i morrn haha hela 18 bast, mynig och allt ! =D


Gårdagens , dålig bild men ni fattar vinken !


Jag tippsar om denna hårprodukt , prova ! Jag köpte den på ÖB eller nått.
vet inte om den finns någon annan stanns, men den är bra till sommaren o alla fall !



Mmm glass ;D Jag har bara käkat Magnumen resten är Antons!
Va bara tvungen att visa vilken tjockis man blir om man går IT/media ! ;D


Hej då, hörs ikväll ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0