Nu är jag tillbaka

Efter att ha varit sjuk i lite mindre än en vecka så är ja nu tillbaka. Har varit helt isolerad från omvärlden eftersom min mobil inte funkar och för att jag har varit allt för trött och dålig för att orka sitta vid datan ! Men nu dröjer det förhoppningsvis ett bra tag tills jag blir sjuk igen ! =)

I Helgen har jag bara tagit det lugnt , varit och firat mormors 60års dag . Alla vart nog lite smått rörda när Peter( Mormors bror ) höll tal om vilken sann kämpe hon är och att han inte kan vara stoltare över henne. Måste hålla med , hon är en riktig kämpe och helt klart den bästa mormorn man kan ha ! <3
Sen drog jag hem för att kolla hur fulla alla blivit efter minneskonsertet, men det var ganska så dött så jag drog hem och sov i stället ! Mmm ingen partylördag för mig inte . Fasen !

Igår var jag med Elin , kände att jag behövde vara social, käkade på Donken , tog en promenad och åkte bil. Vet inte vf men det vart så.

Nu ska jag sätta mig med Disafisa och plugga spanska, engelska och allt sånt skit ! Usch vad det är jobbigt men va faan ska man göra !


image107

Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0