Måndagen den 5 Maj

Vilket innebär Brorsan och mormors födelsedag ! Grattis till er mina gullepluttar. Säger Grattis till Kusin Anton också för han vart ju hela 8 år igår ! Så stor så .<3<3<3

Nu sitter jag i skolan, så fort jag och Elin satte foten innanför dörrer skriker Petra att vi inte har någon lärare. Neej men ovanligt att Stig är sjuk och att ingen i klassen medelas ! Tummen upp då ! (Y)
Men det är lugnt, jag och Elin drar oss iväg och käkar glass snart ! Hoppas jag i alla fall hon tar sån jävlarns tid på sig ! =P

Igår var vi (Elin och jag ) i stan med Emil och Tias , åkte till någon satans sjö mitt ute i ingenstanns men det var jätte fint där faktiskt , men efter allt mack-kastande ( Ni vet när man kastar platta stenar och hoppas på att dom ska studsa mer en två studs) vart vi hungriga. Vart Chees och milkshake/ coola. Och i väntan på bussen åkte vi hem till Emil och aa satt .

Min kväll , intressant va ?!  Nu ska jag sätta fart min Elin . Orkar inte lägga in några bilder nu, men det kommer senare =)

Love <3


Kommentarer
Postat av: tha 3liN =D

bejb, de får vi göra om :D

2008-05-05 @ 11:43:26
URL: http://elinmaria0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0