Mammornas dag

Jaa idag är det morsdag, vilket jag pinsamt nog fick reda på genom att min mor sa det ! Det är faan inte rätt , fy på mej men hon fick en kram och sen vart det glass med maränger och kola/chokladsås ! Yummii ......
GRATTIS MAMMA ! <3

Min dag i dag har annars varit slö, var och storhandlade med famlijen , ni som känner mej vet att jag knäppt nog tycker det är kul att storhandla...Annars har jag mest legat och degat på soffan idag.

Ska lägga upp lite bilder från igår , även fast jag verkligen inte orkar. Men men va gör man inte för laget ? !

  

Bjuder på den bara för att jag är så satans cool ! ;D

                                                                                                                                

                                                                                                                                           mitt rosa läppstift btw , va tycks ? =)
Bye <3


Kommentarer
Postat av: manda

tröjan var riktigt fräsch liksom och du är sådär tokigt snygg ;D

2008-05-25 @ 21:51:25
Postat av: 3lin

du är så YUMMI DARLING.:D

2008-05-25 @ 22:39:28
Postat av: Mamma

Tack för gratulationen trots att jag fick påminna dig. <3

2008-05-26 @ 10:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0