Jag kommer aldrig

lära mig glosorna till engelskaprovet , och hur mycket jag än pluggar så känns det inte som om jag kommer att klara det ! Men man vet ju aldrig jag kanske har de stora gudarna på min sida idag ! Vem vet , vem vet !? I så fall kan vi hoppas på att de är på min sida i morrn på spanskaprovet för det kommer nog inte heller gå så bra ! Attans vad jag är bra ! =D

Nu har vi Malin och hennes lektioner är ju kännda för att vara grymmt "roliga" jag fattar inte riktigt uppg. och tycker att den verkar lite svår faktiskt . Men jag ska väl börja med den och göra mitt bästa , för jag har hört att man inte kan göra mer än så ! =)
Undra om det är någon i klassen som börjat än .

image109
En megastor bild på Eriksson i Fani's jacka ! Söt va !? =)

Peace<3

Kommentarer
Postat av: eriksson

vad gör man inte för att få vara med i danni flickans blogg :)

2008-05-14 @ 17:19:51
Postat av: Julia

haha fyfan vad förvirrad jag blev av det här kortet först då! x) men nu fick jag veta att du går i fanis klass och heter danni, så då blev det ju lite normalare iaf, typ ;p

2008-05-14 @ 23:11:04
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: snusk3 ;)

fular kan de inte bli :D hahaha

2008-05-15 @ 08:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0