Jag bubblar över av skratt,

och jag har ingen aning om varför , Hahaha men kul är det !

Gjorde nyss en engelskaredovisning . Jag skulle hitta på en historia om en tjej (jag) som var utbytesstudent från Kanada med rötter i Kina ! Gick inge vidare tycker inte jag i alla fall . Satt mest och skrattade åt mej själv, och när läraren frågade om min familj var en vanlig Kanadetisk familj började jag yra om att vi inte va de och sen var vi det bara att vi åt mer Kina mat än alla andra o allt va det var ! haha Kul i alla fall !

Jaja måste hitta lite Kämparglöd nu för det är massa kraffs i alla möjliga ämnen som jag måste göra och lämna in, men jag finner inte den där glöden , var är den =P Elin och jag ska nog till bibblan sen och plugga lite . Huhu va smart det låter ! (Y)

Sees <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0