Ingen vanlig dag .

Men God morgon ! Idag har är jag igentligen ledig , men jag ska iväg till skolan idag och få extrahjälp av Malin och sen ska jag göra spanskaprov , Bättre födelsedag kan man ju inte få . Ahhh Fiifaasen så trisst , jag vill vara hemma !

I morse vaknade jag av 
mamma - Men sjung då !
Pappa och stoffe- Jaja 
Alla- JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA !
Så söta , jag fattade inte vad som hände för jag låg och drömde om mackor med ost !
Jag fick en jättefin klocka av mamma och pappa och en stor buket nyplockade blommor , det är lite av en tradition här hemma, att morsan plockar massa blommor , i vanliga fall brukar dom vara jättesmå , men inte denna gång ! =D Tack för en fin morgon <3

Nu tänker jag ställa den där fråga som alla ställer när man fyller år , fast till mej själv . Hur känns det nu att vara 18?
Jo det känns väldigt anorlunda mot igår , känner mej mer vuxen , känns som att jag helt plötsligt vill betala räkningar och snacka politik ! Owwh , nej skämt och sido jag känner mej sjukt stressad , inte nog med att jag måste sminka mej nu så väntar en massa städande till fredag + en massa skolarbeten !

Nu ska jag kila , hörs kanske senare Love <3

Kommentarer
Postat av: disa

Grattiiiss dääänni, hähä!

Nyplockade blommor är inte illa, hihi.!

Hoppas du får en jättefin dag och LYCKA TILL på provet, u go girl! kick some spanish ass now (y) Pussssssss

2008-05-28 @ 11:04:04
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0