Go'morron

Nu är jag vaken , efter att ha tryckt på snoozknappen 500gånger ! Hade tänkt att gå upp ganska så tidigt idag och plugga lite och fixa mej i lugn och ro men nae. Eller inte för att jag kommer behöva stressa för bussen går inte förns 11.20 , sköönt ! I morgon börjar jag också efter lunch för våra svenska lektioner är avslutade. Ska kanske ta den tiden till att plugga i stället , har spanskaprov i morrn och det känns inte som om det kommer gå så bra tyvärr ! Ajsan Ajsan !

Nu ska jag dra mej ner till köket och sätta på tevattnet, och jag har inte den blekaste aning vad jag ska ha på mej idag, alla kläder ligger i en hög på golvet så det är inte lätt och se vad som finns men det löser sig !
Vi hörs senare ,ha en toppen morgon allesammans ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0