Fy skämms på mej ,

som verkligen har varit sämst på att uppdatera bloggen. Inte för att jag har haft så mycket att göra det är bara det att jag inte varit hemma något i helgen plus att jag inte orkat starta någon data ! Slött I know !

Sitter i skolan nu och lyssnar på min mage som kurrar så vackert , vill ha mat nu men det är ett tag kvar.
Denna morgon har varit ganska så händelserik trotts att klockan bara är kvart i tio.
Först stördes vi att brandalarm, som ingen i klassen /skolan tog på allvar , tänk om det hade varit på riktigt då hade det inte varit lika lugnt !

När vi kom in igen hann vi knappt sätta oss ner förns det stormar in två okända människor och börjar skrika något om Fest, sprit, penselin (ingen aning om hur det stavas), Klamydia, stora pinnar som man stoppar upp i snoppen och jag vet inte allt va det var , aa det var i alla fall info om klamydia visade det sig sen. Jaa speciellt , visste inte om jag vågade skratta eller inte.

Jag ska lägga in lite bilder från helgen även fast det inte vart så många, sjukt seg helg men det var trevligt , vi va hemma hos moster Petra och tog det lugnt typ !

   
Svull helg jag vet , Felice var med också men jag har ingen bild på henne !


image113
Det här var i går , Gårdagens klädsel, Slappt värre men men ! =)




Kommentarer
Postat av: manda

scarey, vi är faktiskt lika. bästa twin

2008-05-22 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0