Fasen i havet.

Satans jag vill hem nu , känner mej lite konstig i korppen , mår illa men endå inte o så ont i magen men endå inte ! Japp det där blev man inte mycket smartare av , men det är typ så i alla fall. Snart börjar engelskan , får se om jag orkar vara kvar på hela eller inte , måste förbereda mig inför nationella i svenska idag också . Faan va trisst men det måste göras så !

Jag och Elin var på Skafferiet förut i stället , blev kaffe latte för mig och varm choklad för Elin ! Yummi =D

Ohh jag håller på att somna så jävla jobbigt ....Disa drog upp alla prov som är den här månaden också. Det gjorde mej inte ett dugg piggare ! Nationellt i både svenska och engelska , Spanska, Ergonomi osv osv. Massa jäklarns uppgifter som ska lämnas in också . Skärpning nu Danni !  Nu är jag så arg på mej själv att jag inte vet vart jag ska ta vägen ! Nu ska jag plugga engelska för jag fick lite specialbehandling slapp göra en provuppg. för nationella för att göra annat i stället ! Hörs senare Love <3

Kommentarer
Postat av: Fani

ja ush det är så jäkla mkt i skolan nu alltså, verkligen obeskrivligt jobbigt fan, ska bli så skönt när man är klar med skiten ju! men som jag disa & petra diskutera idag, så är ju faktiskt treans slutbetyg ändå viktigast, så om man inte får sådär jättebra betyg nu kanske det faktiskt inte gör så mkt heller. är du sjuk gumman? krya på dej isf! puss & kram

2008-05-07 @ 23:35:14
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Fani

gott med varm choklad föresten, nu vart jag typ atomatiskt sugen på det x|

2008-05-07 @ 23:35:49
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0