Fantasilös i dag kanske ?!

Jag ska vara ärlig och säga att jag inte har en aning om hur jag ska börja denna blogg men jag tror att jag nyss gjorde det ! =P

Idag skulle ju jag och Elin plugga på bibblan , vart på donken i stället. 2 Chees, en Mc Flurry och engelska ! Kan det bli bättre ?! Hahaha aa men endå ! 
På bussen påväg hem från stan fick jag ett gulligt sms av Elin , så här stod det : Vi ska klara det här tillsammans, peppa varandra genom vått och torrt =D Engelska sucks =D (K)  haha jag tyckte det var gulligt av henne , låter nästan som om vi ska bestiga mount everest och det känns det nästan som med alla prov och inlämningsuppgifter nu så här på slutet ! Huuuuh.....hatar !

Amanda jag Saknar dej bara så du vet det ! Tyckte jag såg att du hade färgat håret, undra om det stämmer.....hänger inte med längre men jag längtar som satan till våran majkväll ! Vilket innebär en usel engångsgrill, grillkorv och Ketchup.

Jaja nu ska jag göra en sista sak till engelskaprovet, får plugga mer på det i morrn orkar inte nu för ni kan inte ana hur jäkla varmt det är i mitt rum , kommer aldrig kunna somna ! Tur att jag har sovmorgon i morrn ! Love <3




image108
















Kommentarer
Postat av: 3lin

O yeah bejb, we can do it :D

2008-05-13 @ 01:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0