En ny Danni !

Arå färningen vart av tillslut och den vart mycket mycket lyckad måste jag säga. Till skillnad mot vad våran valborg vart. Jag tycket absolut inte att det är en rolig högtid . ingen partydag. Jag var på topp i alla fall men det var inte festen vi var på . Han vi var hos var en aning aggresiv och försökte tvinga alla att ha kul ! micket konstig prick ! Så vid ett ungefär så drog vi hem till Jay , satt där och snackade lite om allt och inget tills vi somnade , ca kl. 4

Idag var vi på 1:a majtåget , checkade in alla snygga och coola bilar och motorcyklar.

I morgon ska vi på Jay's spelning. Längst fram ska vi stå mohaha. Men nu ska jag lägga upp lite bilder och sedan kolla på scrubs för det är så bra så bra ! Love <3

image101 

   

(Bilder på bilarna kommer upp senare för jag orkar inte nu )

Kommentarer
Postat av: Petra

Fin du blev i lugg då danni :D Mycket fint:D (Y)..

2008-05-01 @ 23:37:57
URL: http://petrastuart.blogg.se
Postat av: Fani

haha aa ;D synd att inte eran blev lika lyckad då, men det kan ju tas igen snart då du fyller år ju ;) dessutom blire ju inte alltid som man vill heller. vad snygg du är i håret stumpan, lite rockigt sådär, moha. passar dej jättebra. puss!

2008-05-04 @ 16:24:38
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0