Dålig uppdatering av min helg ,

Japp jag har varit sjukt dålig på att blogga nu i helgen så jag får väl försöka att sammanfatta den så gott jag kan .

I Fredags kollade vi ju som sagt på när Jay uppträdde på fritidsgården ! Det var skitbra och jag kan lugnt säga att Jay och co var bäst ! =) Bra Jobbat ! (Y)

Min Lördag skullt igentligen bli en partylördag , men så blev det ju inte. Så jag och familjen laddade upp för filmkväll med chips och dipp, läsk och självklart godis. Vid 12 ringde Elin lite dragen sådär och undrade om jag ville hänga med in till stan på bilträff. Så in till stan bar det. Hinner inte skriva så mycket om det men natten innehöll bilkrock, biljakt sönderslagen bilruta och knoge.

Idag ska jag och Elin in till stan och träffa Tias och Emil , känner att jag måste ta vara på sista dagen på helgen. Hihi...
Har också firat bror min idag, han fyller ju moppe och byxmyndig i morgon ! Haha =D Någon som har tips på något skoj man kan köpa till sin bror ?

Nu ska jag i alla fall kolla på OTH ♥ och fixa mej men jag lägger in bilder senare eller i morgon =)

Pusshej leverpastej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0