Älskade rubriker

Hoho här sitter jag nyduschad. Nu luktar jag inte skit längre, gud  va skönt !  =P

Kollade på Semifinalen i Schlagerfestivalen (eller vad det nu heter) förut, någon mer som gjorde det ? Kul var det i alla fall. Länder som Bulgarien och Kroatien har så roliga bidrag. Nått lad som hade en gammal gubbe som rapade och fyra tjejer i silver "Kläder" (täkte tack och lov de privata delarna) som inte hade sångröst för fem öre, då är det tur att man är snygg. Är man inte bra på att sjunga är det lika bra att vara snygg, då kanske man har en chans att gå vidare ! =D

Snart börjar scrubs så jag ska väl slänga mej i sängen och smörja mej med Doves brun utan sol. Ledig i morgon och så blir det träning med Elin. Nyttiga Danni är i farten !

Nu tänker jag lägga upp en bild på min tvillingsjäl för jag saknar henne så förbaskat mycket , ses vi inte på lördag blir jag galen ! <3

image115          


Nu ska jag sluta tjuta och dra mej uppåt, hörs i morgon Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0