Vad händer ? !

Snö ? Nu ? Nej faan det kan inte stämma , vem är det som skojar med mej ! Blir gaalen , här går man och längtar efter sommar och sol och så kommer detta ! Nej usch usch !

Ikväll måste jag igentligen plugga, usch det med ! Men först ska jag kolla klart på 100Höjdare, så jävlarns konstigt folk det finns ! =D sjukt men kul ! Tror inte det kommer bli några problem att hitta 100 stycken tokisar i Usa i alla fall !

Svenska försvaret var i skolan idag och snackade om lumpen , skulle vara askul att göra men skulle då aldrig palla ! Nej det enda jag vill göra är att kasta handgranater, åka pansarvagn, skjuta och sånt ! Hehe men nej så lätt är det inte , måste skriva prov och soringa runt i skogen med tung packning och sånt , nej det skulle knäcka lille Danni tror jag nog !

Nu ska jag kolla klart på 100Höjdare sen kolla lite på scrubs och dagdrömma mej bort till vackra platser ! =D

Natti ! <3

Kommentarer
Postat av: Disa

hahaha, det programmet är verkligen klockrent xD
jaaaaag vet, snö nu lixom, aa men tack så jävla mycket då! jävla skit rent ut sagt! Puss sötnos (K)

2008-03-18 @ 07:30:49
URL: http://bizuuu.blogg.se
Postat av: Fani

tror ganska många vart negativt överasskade av att det kom snö nu alltså, jäkla skit ju. åh, lumpen & det, det berätta min kompis om att de hade varit på hennes skola & berättat om med, synd att man missa det då. fast jag tror ändå inte riktigt det är för mej hehe, men det vore coolt ju:) scrubs är bäst. söt bild på dej sweetie. puss!

2008-03-18 @ 23:54:00
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0