Tisdag, bästa dagen i veckan ?

Japp det var vad jag hörde av en på praktiken förra tisdagen. Varför ? Joo för det är idag där är längst tid kvar till veckans tråkigaste dag, nämligen måndagen ! Sant va ?! =)

Har ni somnat på bussen någon gång och vaknat med känslan av att ni har snackat ? Fick det idag, men det var ingen som garvade åt mej när jag gick av så antar att det bara var nått jag fick för mej !

Förutom att sova på bussen så har jag bakat en kladdkaka idag, ska bara ca:3 st som tack för dom här 5 veckorna till på fredag. Så jag var bara tvungen att baka en test idag ! Mycket god trotts att den var inne för kort tid och att jag glömmde ströbrödet i botten ! Jäpp en mästerkocks mat smakar gott även vid misslyckanden ! =P

Nej nu ska jag kolla på den där nya serien på 5:an och vara social mot bror min ! =)

Love <3

Saknar =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0