Tillbaks i min lille tomteverkstad !

Gääääsp vad trött jag är idag ! Ska slänga mej med en duns i sängen / Soffan när jag kommer hem och där tänker jag ligga tills ....tills...aa tills jag har tröttnat på att slöa ! ( som om det kommer att hända =P ) 

Pratade med käraste Amanda nummero 1 igår . Saknar dej bejb ....Hoppas verkligen att vi ses i helgen ! =)

Måste bara skriva om min käre far innan jag återgår till mitt syandes ! Han var ju bara för söt igår, Låg och kollade på film när det plötsligt kommer från grannsoffan ett fasligt högt snarkande ! Jäpps han hade somnar och det var helt omöjligt att väcka honom, Inte ens när jag soppade hans hand i ett glas med vatten vaknade han ! Satan vad vi garvade jag och mamma . ( Han vaknade till slut, tror att det var megagarven som gjorde susen ! )

See yaa ikväll ! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0