Söndag = fest ?

Wihoo , Idag ska jag göra nått ! Har ju bara Jobbat och varit hemma hela helgen men nu satans orkar jag inte mer ! Åker in med Bussen till stan lämnar min väska hos Jay och sen ska felice jag och han hitta på något ! Hmm undra vad ?! 

Ska nog dra och sminka mej lite och välja kläder. Håret är typ klart, vart lockigt ! Har inte orkat locka håret på evigheter , tar ju sån sablarns tid , men guud så snyggt resultatet blir ! =) Tycker jag i alla fall !
 Frågan som återstår är ju vad i gubbarnas jag ska ha på mej , men det blir nog bara något enkelt , typ Jeans och någon tröja kanske ?! Hmm , hehe

Nej nej mycket snack och liten verkstad , nu blir det sminkning !


image61
Tror bara att jag kommer hinna se halva OTH ! :'( Någon som vet när det är repris ?

Love<3

Kommentarer
Postat av: Disa

Jag fick värsta chocken när jag såg på det där förut, det är ju jättemycket i den serien som har förändrats!!! Måste ladda ner från början , jag hänger ju inte med ett skvatt ju! xD
Du passar skitbra i lockigt tycker jag också! :) Du borde ha det mer ofta i skolan och så (y):) pööösss!:D

2008-03-23 @ 22:05:25
URL: http://bizuuu.blogg.se
Postat av: Jessica

åh, one tree hill ((:

2008-03-24 @ 01:17:26
URL: http://jessikapaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0