Onsdag,

Och mitt uppe på kullen !

Väldigt bra dag i dag faktiskt ! Får bara lite sådär småpanik när jag tänker på att det bara är två dagar kvar på praktiken ! Vill inte sluta, det är så sablans kul och alla som jobbar där är sjukt roliga ! =D Så nu håller vi alla tummar, tår och vad det nu finns mer som att hålla för att jag ska få Sommarjobb där ! (Y)

Just nu ligger jag och luktar på mitt nytvättade hår samtidigt som jag väntar på att "the fast and the furious" ska börja.

Har lite smått panik också ! Om ni fick välja vad som hellst att ha som tavla, vad skulle det vara för bild då?

Jaja Puss o hej <3

                                                       image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0