Mun-mot-mun-metoden !

Seegt då !

Ligger och slöar i min underbara säng, kollade nyss på lite Kvarteret Skatan- klipp så satans rolig måste jag bara säga ! Tord och Paul är nog bäst ! Kolla in på youtube om ni vill ! Länk här nere =D

http://www.youtube.com/results?search_query=kvarteret+skatan-tord+och+paul&search_type=
(går inte att länka så ni får väla kopiera och klistra in själva)


Orkar inte skriva så mycket så jag gör en sådan här sköning för första gången !

dagens låt:Är nog Linda Bengtzing's melodifestivalslåt , den har spelats på radion hela dagen!  
 dagens frisyr: En ful spretig toffs
 dagens smink: Conceler, puder, maskara, lite kajal och rouge
 dagens klädsel: Arbetarbyxor, och en stor grå tröja , Glamigt va ?!
 dagens händelse: Jobbade och handlade med mamma !
 dagens vill ha i allmänhet: Sommar och sol 
dagens materiella vill ha: Jeans och pumps
 dagens beroende: Blue Keld , Provade med päronsmak idag , Yummi !
 dagens tråkigaste: Den fula snön och att jag slog mej massa med hammaren på tummen, det känns när man slår så hårt som jag ;D
 dagens köp: En maskara , Dove med lite brun-utan-sol och 2L Blue Keld =)
 dagens mat: Baugett med skagen och kebabrulle ! Nyttigt och bra =D
 dagens mående: Bra måste jag säga , trött men glad ! =)

Nu ska jag sova , i morrn väntar ca:500 vepor lite tygdraganden och säkert lite tummont efter hammrandet, men det är tur att vi har så kul ! =)

image63


Puss och go'natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0