Min helg i ett nötskal

Uj vad fort denna helg har gått !

image36
Fredag: Var ledig från praktiken efter som det var skolresa till Romme ! FiiFaan va kul det var och FiiFaan vad dåligt jag åkte. Helt sjukt men det vart ju en hel del galna skratt i backen pga. mina "små" tabbar ! Om ni kan slå detta gör ni mej glad ! =)

Min första tabbe var när jag glad i hågen såg ett hopp o tänkte nu jävlar! Men när jag såg hur Felice som hade en aning mindre fart än mej flög som en liten fjäder vart min tanke i stället : OH NO! Och när jag sedan uppe i luften ser att det är jord på kanten av backen och det värkar som att det kommer bli min landningsbana blir min slutgilltiga tanke : NEEJ HUR SKA DETTA SLUTA ? JAG KOMMER DÖÖ! =P

Tabbe nummer 2. Rammlade av sittliften när jag skulle kliva av. Behöver jag säga mer ? Kännde mej som en liten MarioGubbe i ett TVspel!

Tabbe nummer 3. Japp jag tror en Gran krockade med mej ! Dålig stil av den jäveln ! =P

Min fredag det . Ganska trött när ja kom hem kan jag lova !
              
Eriksson             Felice och Elin         Det är inte bajs lovar !    Soligt o fint        
 
 Elin och en gran           

Lördagen blev en lugn kväll hemma hos Lussans syrra ! Vi var barnvakt till Lille Lukas ! Mycket mysigt måste jag säga. Vet nu att det kommer dröja några år tills jag skaffar barn ! Grattis Pappa ! =D Bajsblöjer och tidiga söndagsmornar är INGENTING för mej ! =P Men dom är väldans söta dom där små bäsisarna ! =D

Söndag: varit vaken sedan 7.30 ! Pigg som en mört och dagen går i snigelfart. Ska kanske göra kladdkaka sen eller kanske lite DaimGlass !

Love <3


Kommentarer
Postat av: Louise

Det var trotts bajsblöjjor och tidigt söndagmorgon väldigt trevligt med dig som sälskap :)

2008-03-13 @ 13:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0