Ledig idag men endå uppe med tuppen !

Jaa det är sant , jag Daniella tror att jag har blivit en aning morgonpiggare ! Vad har hänt ?

Bror min kom in i rummet astidigt och hämtade Internetsladden eftersom att han inte kunde sova , och japp det fick mej en aning piggare så jag låg i sängen och halvsov ett bra tag till mobilen ringde (vid 8.50) Vart helt chockad och svarade typ : eehh hallå? Kände inte igen nummret heller! personen på andra sidan tråden var han från praktiken. Jag och Elin ska nämligen dit och fixa lite grejer idag , typ närvarolapp o massa annat !

Nu sitter jag här och lyssnar på gammal musik och ska snart gå och platta mitt hår, dränka mej i hårsprej och hitta nåra kläder , ska kanske möta Felice på stan sedan , Får se om man hittar nått fint, tills pengarna kommer !
Det värsta är att jag måste spara massa pengar nu fram till sommaren ! Attans jag är Fattig , men det gör inget ! =)

Hörs Love <3                                                                                                                                   image59


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0