Inte vilken onsdag som hellst

Utan det är lappdagen , eller aa dymmelonsdag (stavning? Ingen aning). Kommer ihåg när man var liten och sprang runt denna dag utrustad med tejp, papper och penna. Men nu har man nog växt ifrån det ! Verkar så i alla fall, för jag har varken satt lapp på någon idag eller fått en "sparka mej i baken" -lapp på min rygg ! Lite synd, Nästa år ska jag sätta massa lappar ! Oh ja !

Idag har i alla fall varit en lugn dag ! Hade bara svenska...döskönt plus att det är ett av mina favorit ämen och det tack vare att vi har en såndan bra lärare ! När jag kom hem hade jag tänkt att träna lite inför sommaren så där, hade startat hög musik och stod där med ett hopprep i handen , men nej längre kom jag inte för då öppnades dörren och där står pappa och Stoffe med en skadad handled ! Så bror min fick dra till sjukan med mamma och pappa la sig i soffan och sov , japp så vart det med min träning ! Stoffes handled var det ingen fara med som tur var , bara nått som hade spruckigt i den , tror jag (rätta mej om jag har fel mamma , jag vet att du kommer läsa det här med <3 ) .

I morrn är jag ledig , vart inget spa med skolan i morrn ska bli efter lovet men det gör inget för då hinner jag med lite andra ärenden !

Men nu ska jag prata klart med Felcie i telen !

Love <3

image58
Vad sägs Felice?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0