Ingen vila denna helg

image48
                                                                                                                                          Glan på våren, längtar till sommaren



Nepp det kan jag då inte säga att jag har gjort , fullt upp hela helgen.

I fredags efter praktiken åkte jag och Felice hem till mej och färgade hennes hår + Gjorde oss fina för kvällen !
Tog sedan bussen till stan och hem till Jeppe. Det var trevligt ! Vid tolv skulle dom ut på krogen så jag Jay och Felice drog hem till Jay. Det var tänkt att vi skulle sova , men jag sov nog sammanlagt 2 timmar den natten. Så inte nog med att jag var lite smått bakis på jobbet jag var även trött som satan . ( efter nåra muggar varrm choklad var jag på topp igen !)
Efter Jobbet kom mamma och hämtande mej och så bar det av till Kolmården på Kalas. Mormor hade lagat jättegod mat men jag var för trött för att orka käka. Så satans synd !!!
Efter det drog jag hem en snabbis och drog på mej lite finare kläder än arbetsbyxor och drog in till stan! Där träffade jag Lille Elin och Lille Felice. Drog hem till lil'carro sen vidare till jeppe o aa efter det hem ! =) Hann även träffa Amanda <3 och Jessika när vi väntade på bussen ! =D Jag och Elin somnade som två stockar när vi kom hem och idag (söndag) väntade det mer jobb !
Känns så himmla bra att ha tjänat egna pengar, kan säga att pengar är nått jag alltid är i behov av !

Promenaden med Lollo var välbehövlig btw, den gjorde mej mycket gladare ! Det är sant som dom säger man mår bättre av solljus eller så berode det på sällskapet ! Kanske både och eller vad tros ?! =) Aa var inte så glad när jag kom hem från jobbet , kan bero på att jag både var trött och hade tanken på att skolan börjar i morrn i bakhuvudet !

Nu ska jag se på Cold Case och sova . Måste vara pigg som en mört i morrn för då är det plugga som gäller !

image47(Jäpps detta har vi sysslat med i helgen !)

Love <3


Kommentarer
Postat av: Disa

åh , jäklar vilken fin bild! glan är michet vackkert tycker jaaag xD:P pösss

2008-03-17 @ 15:15:47
URL: http://bizuuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0