Glad påsk ?! ;D

Det var väl ett satans jobbade va ?! Men fiifaan va bra det känns att tjäna pengar , Avais ? =D haha
Nej då skämt och sido , min helg har annars varit helt åt pipsvängen , Finns det inget kul att göra i denna stad nu på våren? ( om det nu räknas som vår när det är mer snö än det varit sammanlagt uder hela vintern!)

Var tänkt att vi skulle ta oss några stärkande drinkar idag men det sket sig totalt får absolut bli i morgon i stället, annars blir jag galen! ;)
Nu sitter jag i alla fall i vardagsrummet, helt själv i hela huset och sjunger/skriker till massa gammla godingar ! Det är nog det bästa med att vara själv hemma . Hoppa runt och dansa och sjunga som en galning ! Finns kanske chans att grannarna ringer polisen! Hihi ^^

I morgon Blir det mer jobb och så kommer nog mormor och morfar också ! =)

Nu ska jag fortsätta sjunga Bye <3


image61
Tänkte bara slänga in lite visdomsord när jag ändå är i farten ! ;D

Kommentarer
Postat av: Disa

hhaha, fifan danni , bilden säger jag bara xD
Jag är något avis på dig, men jag är självklart jätte jätte glad för din skull! :D
Hhaha , jag fick en syn framför mig nu där du hoppar omkring till en massa gammal musik och rockar ^^xD Lycka till på jobbet imorgon sötis, Puss&Kram!:)

2008-03-22 @ 22:50:27
URL: http://bizuuu.blogg.se
Postat av: Fani

tack raring! haha vilken jävla bild, komisk xD ^^ bra att jobba och tjäna cash ju, inte fy skam inte ;) tycker det är duktigt utav dej :) haha brukar också sjunga och dansa runt då jag är ensam hemma (vilket är typ jämt då eftersom pappa är arbetsnarkoman) haha! ha de bäst gumman puss!

2008-03-22 @ 22:54:15
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0