Fanken

Lite klant jag är då , skriver ett inlägg sitter en evighet med att försöka få upp bilder eftersom internet inte vill sammarbeta med mej och när jag väl fått fram bilden och fått upp inlägget klantar jag mej och tar bor det ! Fråga inte HUR för jag orkar inte förklara ! =)
 
Lite sammanfattat : Jag Sitter ganska nyduschad och lyssnar på låtarna i step up (En av mina favoritfilmer !) och väntar på bättre tider ! Nej då ska snart gå och packa min väska till i morrn! Läängtar ! =)

Min dag: AsBra och rolig ! =D Gillar min praktik jättemycket och vill verkligen inte tillbaks till skolan för fem öre ! Känns som enda anledningen till att man går i skolan nästan är för att man vill ta studenten och vara med om studentveckan ! Sorligt med tyvärr sant ! (Sorry mamms om du läser detta ) .

Nu kurrar det i magen , blir nog en liten macka nu kanske flingor också innan jag letar fram termosar, väljer mössa o allt det där ! =D

  Ge mej lite sommar då !

Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0