Beslutånges och komedier !

Fanken så uttråkad jag är ! Ligger och kollar på "2 1/2 men" . Satans bra den serien !  Komediserier + Danni = sant =D

Faan vad skönt det skulle vara med lite sommar och lite stålar nu va ! Helt luspank just nu , Fast det är ju inte så jääätte lång tid kvar till den 25:de, eller !? =O 

Oh jag har lite funderingar om jag ska slänga i lite blonda färger i håret när jag fått mina pengar ! Frågan är om jag vågar och om det kommer bli bra ! Vill inte att mitt hår ska bli helt totalförstört...någon som tror att det kommer se helt knas ut ? Asså nu menar jag inte att jag ska bli platinablond i skallen utan jobba mej fram till en sommarblond färg ! Skulle vara ganska hett till en sommarbrun hy kanske ? Jaja har sisådär 15 dagar på mej att fundera ! =)

See yaa <3

image42


Kommentarer
Postat av: Felice

jag har fått lite hjälp nu försytår du, med färgningen alltså. Vi måste slänga i mellanblond färg i ghela håret först. sen börja bleka det med slingor xD där har du ditt svar ;)puss på´re

2008-03-11 @ 15:28:23
URL: http://felicecarool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0