Mjaauuu

Tjabba tjena hallå !

Fasen jag är en aning uttråkad , det är sol ute men fasen inte så varmt som jag vill att det ska vara, det blåser för kallt. Igår funkade ju inte min blogg riktigt som den skulle, det kändes lite , jag som skulle vara duktig och uppdatera min 
dag =P  Nu kommer jag knappt ihåg va ja gjorde, solade och hjälpte till med nya poolen tror jag ! ;D

Kollade på I Know How Killed Me med Lindsay Lohan igår med mamma och Stoffe , äcklig film måste jag säga ! Vet inte om jag rekomenderar den eller inte , den var varken bra eller dålig, kanske 3 av 5 tosters, mitt i mellan så att säga ! Men se den vett ja om ni inte redan har det !

Nu ska jag kila vidare , måste få tag i jobbet ! Så jäkla jobbigt , antingen så är det upptaget eller så får man inte tag i chefen !  

  
Nya badmadrassen , 70-talet kanske ?!






















                                                                                                                      Öh helt sjukt men vi hittade våra borttappade julsaker igår, har varit borta i flera år ! Nästan att jag ville plocka upp
alla tomtar redan nu ! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0