Gott men mycket farligt !

Halloj i stugan alla snälla och dumma ! =) Hoppas att allt är bra , själv är jag pyttelite trött och mår en aning illa. Men jag får troligen skylla mej själv eftersom jag inte vet när jag ska sluta trycka i mej godis. Vissa vet inte när dom har fått tillräckligt med sprit och jag vet inte när det är dags att sluta proppa i sig godis ! Och trotts det är jag liiite lite sugen på att öppna den förbannade godispåsen. Nepp detta blir jag då inte smartare av !

Ska nog hoppa i säng snart ganska så skönt , har inte sovit där på hela helgen för igår sov jag på soffan ! Hatar att sova på övervåningen när jag är helt själv i huset , sen är soffan grymt skön ! =) Ölandsresan med tillhörande bilder tar jag någon annan dag när jag har ork typ.

Smell You later <3


här skulle det vara en bild på mitt godis                               och här på dom godaste jordgubbarna i världen

men ibland händer det att bloggen krånglar lite så vi får ta det
någon annan gång annars får ni använda fantasin ! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0