Trååk !

Fy fasen vad tråkigt jag har just nu ! Enda sedan jag och mamma kom hem från Citygross har jag bara käkat, slöat och kollat på tv. Ska det vara så när man har sommarlov ? nae jag tror inte så, det är meningen att man ska äta en massa och springa runt och vara fjantig. Snart tar jag mej ett varv helt själv och är fjantig , ingen som märker något i den här hålan i alla fall !  Nog om det , man ska vara positiv inte negativ. Om jag har tur kommer elin hit sedan och vi två till sammans kan ju inte bli så himlans tråkigt ! =)

Idag har jag och mamma som sagt varit och storhandlat , mycket kul tycker jag ! Det blir vad man gör det till som jag alltid brukar säga !


hattprovning ! Wihooo !



Bror min övade på att köra moppe igår ! Jag hjälpte till , snällt ha ?! =)


Hej då nu ska jag snacka sommarplaner hörs senare ! Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0