tjolahopp ,

Japps nu sitter jag här och funderar på om jag ska orka lägga in bilder från i helgen eller inte, tycker det är så jobbigt men vem vet jag kanske offrar mej för laget!

Någon som har missat att det är pissväder idag eller ?! Fiifaan jag hatar när det är regn och rusk, vet i fasen om jag kommer ihåg den sommaren när det var mer sol än regn. Fii jag vill utomlands ! Man känner sig helt instängd, för inte har man lust att gå ut när det är grått och trisst , som tur är kommer Amanda om ett tag ! Då blir det Godis och svull i stora lass, en gnutta skvaller kanske och film ! Vem vet , vem vet ! =D

Nu ska jag nog gå och slänga mej i soffan ,kanske med en bulle ?


Från i helgen , hittar ni Vinsent ? Det gör jag + Leo ! Jag ser en till fräsh sak ser ni ?!
Moahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser dig inte, men dock tycker jag att jag ser felice, ;P hehe,

2008-06-30 @ 17:07:09
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0