Sommarlov och helt slut .

Herre jäklarns vad skönt det är med sommarlov. Glömde bort det förut och fick för mej att det var skola i morrn. Japp inte nog med att jag har tappat minnet, jag har heller ingen koll på dagarna. För mycket festande är inte bra har jag hört.
Jag vet att jag har varit sugdålig på att uppdatera och lägga in bilder fast jag lovat att göra det  ett bra tag nu, men jag har haft annat för mej ! =)

Nu tänkte jag i alla fall lägga in några bilder från tiden som gått , bland annat från Jacke och Leo's student, från födelsedags fiandet och så
.

  
Hade asdåligt med bilder från den här helgen men det är i alla fall från
skolavslutningen, utspringet och innan Otten ! ;D



Haha vimmelbild från Otten jag ber om ursäkt för att jag ser ut som en
tant på bilden
! HAHA !


Ganska glad jag är då! =P

  


 



Bye vi hörs senare ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0