Ont i örat och halsen !

Go'morrgon , kl är snart 14.00 och det här är ekot !

Ae sorry att jag inte uppdaterat på några dagar men jag har inte kommit in på bloggen , men frukta ej jag har löst det nu ! =D Vad jag har förstått så är det Torsdag idag vilket betyder att det snart är helg och då hoppas jag fasen att det är fest, Shake it shake shake it !

Igår var jag och plutten Elin på stan , kände inte för att sitta hemma i hålan och ruttna så vi tog en fika och snackade massa strunt , Elin var sjukt trött och då ska ni veta att hon drar de sämsta skämten , Lovar om man skrattar så är det för att man inte fattar dom ! Hahaha

Efter fikat och Donken hade vi typ en timma att slå ihjäl och eftersom att det var så kallt tog vi en spånka och följde den hela vägen till sista hållplatts, men tanken att vi skulle hoppa på den igen när den vände , typ sisådär om 5-10 min ?

- Kolla Elin där kommer det en spånka , eh vi skiter i den vi har tid på oss !
- Haha aa då , tänk om nästa inte skulle komma förns om en halvtimma ! Hahaha
- Aa just det, skulle vara snyggt !
- Öh Danni kolla !
- Va ?
- Nästa går inte förns om 29 min !


Japp så lät det , det var bara att börja knalla tillbaks till stan , fort också för vi hade bara en halvtimma på oss , men men det löste sig, vi kom i tid ! Men det är typisk vår tur ! ;D

Nu ska jag dra och slå på nått är lite smått arg men de går över ! ;D Vi hörs senare idag ! Love<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, guut bejb, så roligt. :D haha ,;) fick oss en liten tur på benen =D

2008-06-12 @ 16:35:01
URL: http://elinmaria0.blogg.se/
Postat av: amanda

vafan, du suger på att blogga! :))

2008-06-15 @ 23:34:39
Postat av: elin

håller med Amanda, ;P

Du måste blogga MER :D

2008-06-19 @ 17:24:49
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0