Jag vet

jag har varit sämst på att uppdatera och lägga upp bilder. Men det har hänt så mycket denna helg, vi har påbörjat våran ministudentvecka. Hela helgen förutom söndag var röj, måndag var det chill i stan , idag, på torsdag och på fredag blir det förhoppningsvis röj. Sen kommer jag antagligen inte vilja festa på ett bra tag. huhu ! =D

Nu sitter jag i alla fall här och hostar, har fått en sån dar jäkla rethosta som vägrar försvinna och varje gång jag hostar kommer jag imot den där jäkla kräksreflexen , mm ganska härligt ! Om cirkus en halvtimma kommer Elin hit och då ska vi slå oss ner i solen och käka glass ! Yummii !

Senare idag ska jag lägga upp ett inlägg med bilder från mina sköna sommardagar ! I morrn är det skolavslutning också ! =D

Frulle nu, Adios <3

Kommentarer
Postat av: Fani

låter najs gumman :D söt du var idag föresten! :) det blir palace på lördag för min del så på fredag ses vi nog dessvärre inte, but some other time right? ;) har ju hela sommarn på oss ffs, snart fyller ju disa med :D puss på dej

2008-06-06 @ 01:17:29
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0