Det tär på en,

Jag är lite smått seg idag efter att ha partat både fredag och lördag , i vanliga fall är jag en sådan oftast bara pallar och dricka en dag på en helg , men nu när sommaren är här förändras allt . Idag ska jag i alla fall bara ta det lugnt !

I fredags var alla bruds här, vi käkade jätte god mat spelade fia med hutt (fick det av elin och felice) slog nån tärning där det stod massa konstiga saker och så skrattade vi så klart en massa ! Efter det drog vi in till stan och trädgården. Det var en mycket trevlig kväll, tack så mycket för allt tjejer, ni är verkligen dom bästa ! <3 =)

Igår , lördag. Kom det lite folk hit ich firade mej , god mat och efterrätt , jag var ganska seg men det gick i alla fall. Mot kvällen drog jag maija och Amanda drog in till stan och satte oss i parken och drack lite vin och grogg, efter en stund kom Lussan och Lisa också. När vi alla kände att vi verkligen höll på att frysa ihjäl knatade vi till Leo och gänget satt i ett öltält och fillurade , fram mot småtimmarna vart jag lite småförföljd av en gubbe som ville snacka framtidsdrömmar och intressen, Tack Amanda för att du kom på en fejkpojkvänn till mej , han kanske hade frågat chans annars ! ;D

Nu ska jag gå och dricka kaffe , det kanske piggar upp lite. Bilder kommer senare men jag orkar inte nu !
Love <3

Kommentarer
Postat av: Louise

TackTack för en supertrevlig helg gumman :)

2008-06-04 @ 18:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0