Blixtar och dunder.

O herre ni kan inte ha missat ovädret igår natt ?! Då måste man vara en jäkel på att sova !

Vid två på natten när jag låg i min säng helt fridfullt och läste gammla tidningar så smällde det ! Huhu kunde nästan tro att det var någon som bombade oss, precis ovanför taket var åskan och blixtarna. Tyckte det var ganska så mysigt , Pappsen och jag gick ut på altanen och checkade in "skådespelet" som farsan kallade det. Ganska coolt faktiskt , hela himmlen lös upp ! Sen satte vi oss i köket och käkade mackor , mammsen hakade också på. Jag har nämligen en förmåga att bli hungrig på kvällarna och nätterna !

Idag har det inte hänt så mycket. Mamma och jag drog till Petra och hämtade mina grejer som jag lämnade där efter Ölandsresan. Vi satt där ett tag och drack kaffe och snackade. På vägen hem svängde vi in till Jay och hämtade mitt smink som jag smart nog hade glömt i Felice's bil...Japp så idag har jag varit helt sminklös , vackert.....njaa !

Har faktiskt inte så mycket mer att skriva, bilder orkar jag inte lägga upp....så japp det stämmer detta är ett skapligt tråkigt inlägg, men jag ska faktiskt göra mej en macka och sen ska jag dra mej uppåt och kolla på scrubs. Hörs i morrn i stället , kanske att jag kan skriva något roligare då , vem vet ?!

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0