Härliga dagar och kortkort !

Wihuu vilken härlig dag det har varit idag , inte sant ?! =)

Idag har varit en slapp och skön dag , legat ute i skolen och svettats, åkt buss med Lollofis och snackat lite om allt mellan spöken och färg-glada byxor. Sen har jag och Petrus käkat en Pizza med massa vitlökssås och apelsinläks , Yummi ! Och mitt i denna slöa smet har jag varit duktig nog att börja plugga på mina svenskasaker som jag har kvar. Duktigt va ?!

Oh jag måste bara dissa en sak , Ni vet knäppa killar som tror att dom är så jäkla coola när dom kissar på än , och då menar jag inte att det är någon som har Pissat på mej utan ni vet som man gör på katter "kissikissikiss" aa ni fattar. What's up whit that ? och efter det följer en busvissling som hörs på mils avstånd.  Säger bara NEJ NEJ NEJ Det uppskattas inte , jag är inget katt och jag kommer inte om man gör konstiga ljud med munnen. Säg hej i stället ?!
Måste vara fler tjejer som varit med om detta , tänder ni på det ? Hahaha =D

Nepp Här kommer dagens klädsel och sen ska jag lägga mej och kolla på tv ! I morrn är det ju partytorsdag, Wihoo =)

 
Klicka på den lilla bilden så ser ni , men lägg inte energi på att funera på vad fasen jag har gjort med mitt hår för det vet jag inte ! =)

Nattinatt allesammans <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jomen precis :) Han är ju riktigt duktig så man tycker juh att alla hans låtar ska vara skit bra :)

2008-07-24 @ 11:24:56
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Anonym

as snygg oufit,me like! kisskiss ;)

2008-07-24 @ 16:58:53
Postat av: Anonym

nice outfit, me like <3, kisskiss ;)

2008-07-24 @ 16:59:36
URL: http://elinmaria0.blogg.se/
Postat av: Fani

thanx sweetness ;) haha naw xD oh, totally hate those guys alltså! något utav det mest irriterande som finns, så sliskigt, pinsamt & en hel del annat negativt också för den delen xp dessvärre kör ju ganska många med det, men vad jag vet är det mest gipsys and who the hell cares about them liksom? xp älskar linnet och shortsen alltså, så snyggt :) hoppas ni får det trevligt ikväll sötnosar, pusspuss!

2008-07-24 @ 20:14:48
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Disa

nemen hello där snygging! "kissiskiss" give me some sugar xD nerå, skämt å sido, jättesnygg sommar outfit dännii (Y) håller med fani där ovan, det är bara äckligt, sliskigt och nej nej nej xD Pussss!:)

2008-07-25 @ 14:26:05
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0