Full fart i blåbärsskogen !

Oh va stressigt det vart förut ! Satt vid datan i godan ro när OlleBolleBagare helt plötsligt rakt från ingen stanns säger att han tänkte komma och hälsa på ! Då vart det fart på Danni som hade skjutigt upp duschandet pga. slöhet . Tänkte hur snällt är det mot Olle om han ska få stå ut med min svett och klor ( vet i fasen hur det stavas :S ) !

När jag sedan kliver ur duschen märker jag att jag saknar handduk , japp det är då inte första gången jag hoppar in i duschen utan att köra handdukschecken, så jag springa ut helt dyngsur på handduksjakt, behövde inte leta länge som tur var !

Sen kom Olle och då fick man då ingen syl i vädret gud vilken babblare ! Eller var det tvärt om ?! Hmm

Aja det var mina senaste 2 timmar i alla fall ! Nu ska jag nog kolla på film eller något ! :)



Gammal bild på den omtalade "pratkvarnen" ! =P 

Kommentarer
Postat av: Your Löööve ;)

haha,, han är en förjäklig pratkvarn, den där olla ;)

2008-07-07 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0