Det steker

Hallojs i stugan , idag är jag så jäkla seg, känner med som sju svåra år och har skitont i nacken. Sov tydligen inte så bekvämt i natt !

Igår vaknade jag upp hos Felice, vi satt och segade typ hela dagen. Fram mot kvällen fick vi lite eld i baken och ork till att fixa oss för då fick vi nämligen besök av fint folk ! ;D Jeppe Petta Jay och någon mer som jag tyvärr glömt namnet på. Ah jag suger verkligen på namn !
Vi åkte runt lite efter det åkte vi runt lite till. Efter ett bra tag satte vi oss vid vattnet och drog " Roliga " Historier. Mycket trevlig kväll faktiskt !

Idag vaknade jag upp hos moster Petra. Vart inte långvarit där eftersom jag så snällt lovat mamma att åka hem och städa bort allt skit som jag spridit runt i huset ! Yes I'm a Skitgris and a big slarver !

Nu måste jag i alla fall öka takten lite , måste hinna packa ner halva garderoben, plocka lite, välja skor med mera med mera ! Utgång ikväll nämligen , förvånade ?! Kanske inte men vad fasen ska man göra i denna sjukt tråkiga stad ?! =)

Heejdåå ! <3

 ¨

(tyvärr hade jag ingen bild på Jay)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0