Seg söndag !

Wihuu I'm Home ! Trött som satan och har tjaffsat med alla i familjen , inte bara mitt fel men jag ska väl gå ner och ge min mamma en kram ! Sen måste jag fixa mitt busskort så snart som möjligt för jag har ju sjäklklart råkat avmagnitiserat det ! Grattis Danni du har just vunnit en röd traktor i valfri färg tack vare din smidighet ! =)

Nu ska jag dra ner , ge min mamms och papps en kram , suger på att be om ursäkt men jag suger lika mycket på att vara osamms med någon i familjen ! Dåligt problem jag har ! ;D Pallar heller inte med stoffes datan för den är sjukt seg och jag hatar den ! =)

Senare blir det bilder och sånt från veckan och helgen ! (Y)

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0